Tuesday, November 15, 2011

Cum sta treaba cu movul?

Hello, dragele mele! Astazi vorbim despre mov, violet, purple, lila, purpura, Dumnezeule! Sau cum s-o mai numi culoarea aia vanata. Rascolind prin fardurile mele am ajuns la concluzia ca am extrem de multe movuri, dar nu le folosesc niciodata! Pe bune! Si atunci normal ca ajung sa imi pun intrebarea : de ce? Bine, bine oi fi eu fana a machiajelor cu mai mult accent pe buze, dar totusi, la ce mai cumpar movuri, daca nu le folosesc niciodata? Mereu cand ma uit dupa farduri parca simt lipsa unui mov misto la mine in colectie, unul de care nu am mai vazut niciodata pana acum. Si adevarul este ca violetul este o culoare superba, intotdeauna machiajele in aceste nuante fura ochiul oricui, eu insa parca ma feresc de el, pentru ca mi se pare o culoare un pic artificiala. Astazi, insa, am avut un mare chef sa ma joc cu movurile:

(7 si cu 8 sunt incurcate la swatch, 7 e ,de fapt, 8)

si am ajuns la concluzia ca este foarte greu sa realizezi un machiaj purple reusit si potrivit atunci cand exista atat de multe variatii. Unele bat spre roz, altele spre rosu, unele spre negru, sau chiar spre albastru, unele par maronii, mate sau sidefate, perlate sau cu sclipici, compacte sau pigmenti, ieftine sau scumpe, cremoase sau prafoase, rezistente sau lejere, pigmentate sau subtile, intense sau nu, unele isi schimba culoarea pe piele, altele devin mai inchise, celelalte mai deschise, unele reflecta lumina, altele nu...
   CE-I DE FACUT?!
Pentru moment, personal, nu am gasit violetul perfect, dintre toate care mi-au incaput la swatch-uit nu am gasit  nici unul care sa imi placa 100%. As vrea de exemplu sa am unul cu textura numarului 7, culoarea numarului 4, rezistenta numarului 2, pigmentatia numarului 3 si gradul de sidef al numarului 6, cer prea mult? 
Acum trecand la partea serioasa, cea din care macar doua persoane sa aiba ceva de invatat, exista persoane care ar trebui cu siguranta sa evite machiajele in aceste nuante. Daca ai cearcanele foarte-foarte accentuate si aici ma refer nu numai la culoare, dar si la linia adancita, atunci cel mai bine este sa stai departe de movurile foarte inchise, trebuie sa folosesti machiaje mai degraba luminoase. Atunci cand realizezi un machiaj mov, cel mai bine este sa lasi fondul de ten la sfarsit, iar dupa ce ai terminat de facut machiajul ochilor, sa cureti bine zona cearcanelor si abia mai apoi sa continui cu anticearcan, fond de ten, etc. Oricat de bun ar fi fardul, there will be fallouts! Mare atentie, deci, fardurile mov pot accentua cearcanele daca nu sunt folosite cum trebuie!
Iar pentru exemplificare m-am jucat un pic cu movul si cu alte cele:
Ok, acesta nu e nici intr-un caz un machiaj cu care eu sa pot iesi din casa, sunt muuult prea inafara zonei mele de comfort, he he, ce sa mai, sunt iesita deja pe un teren minat! Dar cu siguranta acest machiaj poate fi modificat si adaptat cerintelor si placerilor fiecareia dintre voi. De exemplu se poate face o estompare mai subtila cu portocaliul, se poate renunta la buzele mov, inlocuindu-le cu ceva mai natural, un pic mai putin rimel si cu siguranta acest machiaj poate deveni unul purtabil. Dar eu am avut chef de joaca.
Sa vedem, asadar ce am facut:

1. Am aplicat pe toata pleoapa baza de ochi home made,
 2. apoi creionul Milk de la Nyx, 
3. doar in coltul interior putin fard crema ''stay all day'' de la essence, 
4. Am evidentiat linia genelor superioare si inferioare cu 24/7 glide on Zero de la Ud,
5. am aplicat movul din Sleek ''Acid'' in centrul pleoapei mobile,
6. am pus in coltul interior niste fard alb foarte sidefat din paleta Sleek ''Bad Girl''.
7. am evidentiat pliul 
8. am estompat pana la spranceana.

Pentru ten am folosit urmatoarele:
Anticearcan Collistar, fond de ten dermablend de la vichy, pe care l-am amestecat cu niste crema hidratanta de la Bionike, deoarece are o consistenta foarte groasa, pudra de la essence si doar iluminant si conturing de la Sleek, nu am mai pus blush pentru ca si asa aveam fata plina de culoare.
Iar pe buze:
Nimic mai mult decat Pout Paint-ul de la Sleek in nuanta Mauve Over. Ador pout paint-ul ! Le-as vrea pe toate si nu as mai avea nevoie de nici un alt ruj in colectie!
Aceasta a fost teoria despre machiajul mov, iar in loc de tutorial video va las cu un slide de poze cu acest machiaj!

     Cu drag, 
LadyDyvine!

19 comments:

  1. Ei hai, nu speria fetele ca nu e atat de comlicat:))). Pentru toate culorile exista foarte multe nuante si texturi, singura problema la nuantele de violet(si albastru, daca tot suntem la capitolul asta) e ca daca nu sunt aplicata cu atentie vor accentua cearcanele si venele de sub ochi.
    In alta ordine de idei, articolul e foarte simpatic, ca de obicei! :x

    ReplyDelete
  2. eu ador movul!de fiecare data cand ma machiez ma trezesc ca tot pe mov pun mana;))) in schimb nu stiu de ce fug de albastru,am multime de nuante de albastru dar niciodata nu am iesit cu aceasta culoare din casa,mi-ar placea sa experimentez mai mult nuanta asta,dar parca nu ma atrage...poate ma tentezi tu cu ceva idei!;))) oricum movul iti vine de minune!!!:*

    ReplyDelete
  3. Eu am o problema cu movul.. dar nu orice mov, unul in mod deosebit :D

    Iti las un link sa'l vezi.. e divin - mat, adanc, se blenduieste incredibil si e buildable :D
    https://www.themakeupbee.com/look.php?look_id=5878

    ReplyDelete
  4. E foarte dragut pout paint-ul de la sleek.Poate intr-o zi am sa pun si eu gherutele pe el:x Momentan mi-am luat un luciu de la Sleek si un Pout Polish in nuanta Peach Perfection.Sper sa fie ok:-s.


    Dupa ce am citit articolul tau m-am uitat pe biroul meu si mi-am dat seama ca sunt inconjurata de chestioare care au cel putin un motiv mov:))

    Pupici:-*

    ReplyDelete
  5. Eu cred ca-ti sta foarte bine acest machiaj si chiar ar trebui sa-l "iesi" in lume. Daca nu ai curaj la virsta asta cind o sa indraznesti sa iesi in lume cu un machiaj mai deosebit?
    Si mie imi place mult movul si cu siguranta numarul 4 si cred ca pentru tine fardul de ochi ideal ar fi MUFE (Make op for ever) n. 92:

    http://tinyurl.com/brqffu4

    http://tinyurl.com/7qyrb4k

    In alta ordine de idei eu te-as provoca sa-mi spui (tutorial?) cum ai folosi un albastru, foarte albastru asa ca acesta (Nars Outremer):

    http://tinyurl.com/6vrt2kd

    http://tinyurl.com/bsqbzx2

    Te intreb pentru ca-l am, il ador dar ma uit la el si nu stiu cum sa-l folosesc :-)

    ReplyDelete
  6. @Corina :)) ai dreptate, in general exista multe nuante la fiecare culoare, dar asa imi place mie sa fiu dramatica :))

    ReplyDelete
  7. @andreea calistica...chiar o sa te tentez! Doamne, cum faceti voi sa imi cititi gandurile si sa imi cereti ceva ce vreau sa fac deja!

    ReplyDelete
  8. @Ami hmmmm...ce delicioas e movul acela!! Cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda! Dar tu de unde iei sugarpill? online?

    ReplyDelete
  9. @Sophie pai sa pui gherutele pe un pout paint pentru ca e divin! Mie imi pare nespus de rau ca nu mi-am luat mai multe ultima data!

    ReplyDelete
  10. @Laura, cum spuneam si mai sus , parca imi cititi gandurile, chiar vroiam sa fac un look cu albastru. Dar albastrul pe care mi-l arati tu e prea frumooos!! Ce ar mai merge un look de catwalk ! Dar voi incerca sa fac unul mai wearable, ca vad ca asta e intrebarea generala. Eu nu am un albastru asa de bun, dar voi incerca sa fac ceva cu paleta de 88 de culori ceva! Si movul ala e superb!

    ReplyDelete
  11. eu sunt fana mov si este cea mai folosita culoare din trusa mea:D....am ochii verzi si ador sa port mov la ochi pentru ca intensifica culoarea...
    si plus ca movul imi ofera o stare de bine.
    in schimb..nu prea folosesc albastru si verde si am trusele pline de ele...

    ReplyDelete
  12. ;)) hey buna :x.... deci ce pot sa spun u esti divina frate ...te urmaresc intr una ;;) :"> .. tocmai akum inaite sa ma uit aici la u ...mi am comandat paleta sleek ..yuhuu si observ k e super...nu am mai avut nicun produs sleek ...sper sa nu ma dezamageasca . dar din kte am vz p youtube la tn nu cred:d.
    iti trim un kissulets si bafta in continuare :*:*

    ReplyDelete
  13. Monica - Pisica albastraNovember 16, 2011 at 5:22 PM

    salut! ti-am descoperit blogul azi si m-am amuzat teribil de "questul" tau pentru movul perfect :)
    chestia e: inteleg! si eu "colectionez" movuri, dar mi se par extrem de greu de purtat. ador machiajele perfect executate cu mov (ale altora, pe alte forme de ochi, alte culori de ten si executate de oameni cu talent mai mare), dar realizez ca mie mi-e greu sa folosesc aceasta culoare. si daca ma gandesc, movurile sunt cele mai multe in colectia mea, cel putin 12-15...

    pe de alta parte insa, neaparat vreau sa te intreb: este cum ti se pare fondul de ten Dermablend?

    acest fond de ten mi-a atras si mie atentia, insa ma tem ca nuanta Opal sa nu-mi fie prea inchisa (eu sunt cam NC/NW 20 estimat, port Ivory cam in orice fond de ten de tip "drugstore" - Maybelline, Max Factor, etc.)
    o alta dilema legata de Dermablend ar fi finishul si textura. mi-ar placea sa acopere, insa textura sa ramana ultranaturala, nu foarte matifianta, sau care sa arate artificial de "perfect". de asemenea, de obicei fondul de ten foarte pigmentat de obicei se aplica dificil, se usuca repede si ai putin timp sa-l "blenduiesti"

    te rog mult de tot, daca vrei, poti si ai timp, as fi absolut incantata sa citesc un review al acestui fond de ten si sa aflu ce ai mai incercat in afara de Dermablend si ti-a placut :)

    ReplyDelete
  14. e superb machiajul, il iubesc, iar tie iti sta divin!

    ReplyDelete
  15. Ti-am descoperit blogul acum cateva zile ..si vreau sa iti zic ca imi place mult. te felicit pentru initiativa (cu Lady Diva)-->asa poate o sa atragi atentia si pizipoancelor si poate le vine ideea minunata sa se uite mai intai in oglinda inainte sa plece de acasa..D-zeule , unele chiar nu vad ca sunt penibile..pe cuvant..:) Imi place mult ca spui lucrurilor pe nume..:) Referitor la machiajul de mai sus mi-a fi placut sa nu fi "urcat" pana la sprancene cu culoarea .(este o parere personala , pana la urma fiecare face cum vrea si cum ii place ) Te pup si te astept si eu pe blogul meu :*:*:*

    ReplyDelete
  16. @gargarita am mentionat ca nu e un machiaj wearable , deci nu tine de gusturi, tine mai mult de fantezie . Multumesc frmos pentru toate aprecierile! te pup!

    ReplyDelete
  17. buna te rog imi poti spune daca fardul cu numarul 11 face parte din trusa de machiaj profesionala FRAULEIN, daca este ea imi poti spune de unde o pot achizitiona? am vazut-o pe foarte multe site`uri insa imi e frica de produsele contrafacute, mc :PP

    ReplyDelete
  18. BUNA ANA(daca mii se permite :)...)mie mii se pare prea greu sa porti culoare mov,desii il port ptr ca in aproape toate paletele de culori il gasesti cu usurinta,iar in paletele mele nu stiu cum se face dar se gaseste o ampla gama de culori mov nu il ,,simt,, discret in timpul zilei oricat de putin as pune,dar ma repet il port ptr ca ma avanteajeaza(am ochii caprui si tenul catre masliniu).Machiajul tau este S U P E R , DEMENTIAL :)...pupici

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...