Monday, December 26, 2011

Buna, dragele mele! Cand trebuie sa inveti pentru examene, orice alta activitate pare mai interesanta si mai importanta decat invatatul in sine, uite asa ma pacalesc eu de catevai zile si nici ca ma pot opri! Am hotarat sa exersez putin ''the pencil tecnique'' si fara nici o idee clara in cap, incet-incet am ajuns la asta. Nu ma intrebati ce e si de ce, pentru ca nici eu nu stiu exact, e doar putina practica folosind aceasta tehnica foarte interesanta. E pentru prima data cand o folosesc, vreau sa o perfectionez pentru ca se pot realiza chestii super cu ea.





In peace I come!








Ce parere aveti?

Cu drag, 
LadyDyvine.

13 comments:

  1. Waw :D este superb...

    ReplyDelete
  2. Iti schimba fizionomia f tare, sa nu te recunosc! Dar e f dragut! :*

    ReplyDelete
  3. Spectaculos e cuvantul care mi-a venit in minte! Cred ca necesita un nivel ridicat de maiestrie, felicitari, sa mai faci :)

    ReplyDelete
  4. superb .. am ramas muta:)).. te pup:*

    ReplyDelete
  5. Foarte frumoasa si coafura ♥

    ReplyDelete
  6. Foarte frumos! Imi place pentru ca esti inventiva :).

    ReplyDelete
  7. modul perfect pentru a exersa blendingul:) bravo!

    ReplyDelete
  8. Buna LadyDyvine.Te urmaresc de mult pt ca avem aceeasi pasiunea si ma bucura enorm de mult sa dau de multe romancute care se joaca cu arta machiajului :) Imi esti tare draga si te urmaresc cu o placere enormaaa pe youtube si pe facebook.Mai nou si pe blogul tau care este foarte frumos.Desi esti la inceput.
    Te ast cu drag so pe blogul meu care este dedicat machiajului si frumosului.O seara superba!! Pupici
    Cu drag,
    Sill

    ReplyDelete
  9. Eşti de nedescrissss ! GENIALĂ! SUPERBĂ!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...