Thursday, August 30, 2012

Cum sa porti farduri colorate la scoala.

Buna, dragile mele! Un nou tutorial super dragut sper eu! Cred ca am spus tot ce am vrut sa spun in video asa ca nu va mai fac sa cititi texte interminabile, caci oricum stiu ca nu prea treceti pe aici, iar daca totusi treceti va intereseaza pozele :) Inainte sa va las cu pozele si cu tutorialul video va mai aduc aminte pentru ultima data regula de aur: la scoala, stilul Nicki Minaj/Lady Diva NU functioneaza! Sau cel putin nu functioneaza cum trebuie! :) 
 Click pe poza pentru a o mari.
  Click pe poza pentru a o mari.
  Click pe poza pentru a o mari.
  Click pe poza pentru a o mari.
  Click pe poza pentru a o mari.
  Click pe poza pentru a o mari.
 Click pe poza pentru a o mari.
Vizionare placuta!

cu drag, 
Lady Dyvine!

12 comments:

  1. Felicitari pentru video si poze sunt foarte profi... Pup!!

    ReplyDelete
  2. chiar sunt singura care puteam sa ma duc machiata la scoala oricum vroiam si nu imi zicea nimeni nimic? :))

    ReplyDelete
  3. foarte bun tutorialul ..oricum tu esti sursa mea de inspiratie ..:X Desi sunt la facultate , nu vreau sa port ceva exagerat ..iar acest vedeo e perfect..si imi va fi de ajutor:d

    ReplyDelete
  4. semeni ff bine cu o fosta colega de a mea de liceu,care era draga sufletului meu,la fel de haioasa si de dulce k si tine...imi place ceea ce faci,tu esti inspiratia mea si esti cea mai tare.la mai multe video-uri:*:*te pup anutzu

    ReplyDelete
  5. Ai un chip foarte expresiv si frumos ! :D

    ReplyDelete
  6. Hey Dyvino!
    Esti o frumoasa, imi place mult de faci!

    ReplyDelete
  7. Esti o draguta ! Iar movul este printre nuantele preferate de machiaj pentru ca am si eu ochii verzi :) Te pup !

    ReplyDelete
  8. De ce nu exista Lady Dyvine cand eram si eu in liceu???

    ReplyDelete
  9. ce camera este asta cu care ai facut pozele este super!!! vreau si eu sami iau si pozele astea sunt bestiale!!

    ReplyDelete
  10. Superba ...te-am urmarit de la inceput si pe facebook,youtube si esti incredibila ..!:*acum am reusit si eu sa imi fac cont pe blogger ca sa vorbesc cu tine:x ..te puup

    ReplyDelete
  11. Superbaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...