Friday, August 24, 2012

Roman Goddess.

Buna, dragile mele! Am pregatit pentru voi de data aceasta un machiaj care mie imi este foarte drag si care cu  toate ca este foarte simplu, este atat de special! Doar prima poza este modificata ceva mai mult si asta pentru ca va fi thumbnail-ul acestui post si atunci trebuie sa iasa mai mult in evidenta. Doar doua din restul pozelor au contrastul modificat foarte putin, restul sunt fotografii in stare pura de care nu m-am atins. Am simtit nevoia sa dau aceasta explicatie pentru ca am fost acuzata (pe nedrept) ca folosesc ''prea mult photoshop''. Nu folosesc photoshop si nici nu am nimic impotriva lui, mi se pare o greseala mai mare sa publici niste poze din care nu se intelege nimic, sau care nu bucura ochiul in nici un fel, decat sa publici o poza artistica prelucrata si corectata in ce program vrei tu. Nu imi este deloc rusine sa recunosc cand imi modific pozele, caci pana si cei mai profesionisti fotografi o fac, dar as vrea sa imi fie recunoscute si ''meritele'' (daca le pot numi asa) atunci cand reusesc sa fac o fotografie frumoasa, caci e cam neplacut atunci cand te chinui sa faci ''a bad-ass make up'', stai sa aranjezi luminile si sa potrivesti setarile aparatului, iar cineva vine si cu o lejeritate de nedescris iti spune ''booo!!! Prea mult photoshop!''








Iar pentru cei mai sceptici, aveti si tutorialul video pe care nici daca as vrea, nu as putea sa il modific in photoshop ca nu stiu cum! :))

Vizionare placuta!


9 comments:

  1. superb ♥ pare asa usor cand te vad pe tine realizand un machiaj :d

    ReplyDelete
  2. este un machiaj superb.. auzi tu iubita :* lasă-i pe toți să comenteze ce vor și cum vor.. în fond și la urma „urmilor” faci fix ce vrei cu pozele tale.. sunt pozele tale, e blogul tău, important este că tu știi cel mai bine cum te simți cu machiajul pe care îl poți și tot adevărul despre acesta :) cine apreciază ceea ce faci apreciază și punct, incluzic cu „photoshop” :* pop!

    ReplyDelete
  3. Superb machiajul asta, iti scoate ochii in evidenta intr-un mod fenomenal!

    ReplyDelete
  4. Arata...divin ;))
    Ai niste ochi superbi <3

    ReplyDelete
  5. Un machiaj superb! Tu esti superba! Ti-am mai spus si iti repet :P iti sta atat de bine blonda! Sa nu-ti mai schimbi culoarea! Esti divina asa!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. esti atat de frumoasa!!

    ReplyDelete
  8. doamneee ce poze super , cu ce camera le faci??? super claritatea si culorile pe care le scoate!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...